הבלוג של Webranch

The Webranch e-commerce Blog

לקריאה צור קשר

למה מג’נטו – מה היתרונות

לוגו מג'נטו

פלטפורמת מג’נטו פותחה ועוצבה במיוחד כדי לתת לסוחרים את האפשרות ליצור אתרים המותאמים לצרכיהם העסקיים הייחודיים. מג’נטו מציעה לחברות את פלטפורמת ה- E-Commerce האולטימטיבית. היא מגובה על ידי רשת תמיכה נרחבת וכוללת בתוכה ממשק ניהול אינטואיטיבי המכיל כלי שיווק מתקדמים כגון קידום במנועי חיפוש וניהול קטלוג רב עוצמה.

פלטפורמת מג’נטו נותנת מגוון גדול של תכונות שייספקו את הדרישות הגבוהות של כל לקוח. מחנות אינטרנט בסיסית ועד למערכות ענק משולבות. למג’נטו יכולות נהדרות עבור התאמות אישיות ובנייה על כל פונקציות הליבה, שנותנות אפשרות ליצור מערכות מסחר אלקטרוני יוצאות מן הכלל.

למה מג'נטו

פלטפורמת המג’נטו שאנו מציעים, מאפשרת ללקוח ליצור חנות משלו בקלות וללא כל העבודה טכנית.
הצוות המנוסה שלנו ינהל את כל ההבטים בחנות הוירטואלית שלכם: העלאת מוצרים, התאמה אישית של העיצוב, קבלת כרטיסי אשראי, צפייה בהזמנות הנכנסות, עסקאות שהושלמו ועוד.
אנו ב- Webranch מאמינים כי הלקוח נמצא תמיד במרכז. בפגישתנו עמכם אנו נבין את הדרישות והצרכים הספציפים שלכם ונבנה את הפתרון הנכון ביותר עבורכם.
את חברת Webranch הקמנו עם “אני מאמין” אחד: לעזור לאנשים להקים אתר למסחר אלקטרוני גם אם אין להם את הכישורים הטכניים ותקציב גדול.

במקביל, אנחנו מומחים בהקמת חנויות באתרי מכירה רשתיים, כמו Ebay, Amazon, Rakuten ועוד רבים וטובים.
בנוסף יש לנו היכולת לבצע אופטימיזציה של האתר למערכות השוואות מחירים הן בארץ והן בעולם כגון: Zap, Twenga, Shopping.com, Shopzilla, LeGuide, Kelkoo, NexTag ועוד.
ניהול חנויות אלו מגיע עם תוספת של התממשקות מערכת המג’נטו לחנויות כך שכל הניהול, התפעול והמכירות מתבצעים דרך מערכת הניהול של האתר ובכך אף מידע על לקוח או מכירה לא הולך לאיבוד.

אם אתם שוקלים להקים חנות במג’נטו או צריכים שירותי פיתוח לאתר מג’נטו קיים, צרו איתנו קשר בטלפון (054-6644542) או במייל ונשמח לספר לכם עוד על האפשרויות השונות.

Full Page Cache with Varnish

לוגו וארניש

זאת עובדה כי חנות מג’נטו איטית מחסלת את חווית הקנייה. ידוע גם ששיפור ביצועי חנות מג’נטו ישפר את דירוג החנות במנועי החיפוש.
במאמר זה אנו רוצים לענות על השאלה מדוע כדאי להתמיע פתרון Full Page Cache של Varnish עבור חנות מג’נטו שלכם.

וארניש קהילה

Varnish זה אולי הפתרון הכי טוב, יעיל ואמין בתחום. העיקרון הטכני של Varnish הוא שמשתמש מגיע קודם כל לשרת Varnish עוד לפני שהבקשה מנותבת לשרת המג’נטו. אם Varnish מצא גרסת מטמון של אותו הדף, הוא יימסר ישירות לדפדפן של הלקוח תוך כמה אלפיות שניות. זמן התגובה יהיה בסביבות 35 אלפיות + Latency.

וארניש באנר

Varnish הוא מאיץ HTTP. הוא יכול לשמש לאיזון עומסים (Load Balancing), מערכת כשל (Failover System) ובתור מטמון הפוך (Reverse Proxy), ההופכת כל חנות מג’נטו למהירה ביותר! כל תוכן מטמון יימסר ישירות מתוך זיכרון השרת.

אם אתם שוקלים להטמיע וארניש על מג’נטו, צרו איתנו קשר בטלפון (054-6644542) או במייל ונשמח לספר לכם עוד על אפשרויות האינטגרציה השונות.

איך לממשק חנות מג’נטו דו כיוונית לאיביי ואמאזון

איך לממשק חנות מג'נטו דו כיוונית לאיביי ואמאזון

שילוב חנות מג’נטו עם eBay יכולה להיות אחת ההחלטות העסקיות הטובות ביותר שתבצעו השנה. eBay ממשיכה לשלוט במרחב קניות\מכירות פומביות באינטרנט, ויחד עם שילוב של מג’נטו אתם יכולים לנהל את שניהם מהנוחות של backend אחד.
התוסף M2E Pro הוא Connector רב ערוצי המספק ביצועים מעולים ואמין לאיביי (כמו גם בשווקי אמזון ו- Rakuten).

שילוב מג’נטו עם eBay באמצעות M2E Pro מציע לסוחר יתרונות רבים וברורים. לדוגמא, בעלי החנויות יכולים לחסוך טונות של זמן בניהול נתוני מוצרים בערוצים וחנויות מכירה שונות. במקום להזין את אותם פרטי המוצר שוב ושוב על פני חנויות רבות (כולל חשבונות מרובים eBay), סוחרים צריכים רק להזין אותו פעם אחת ב backend של מג’נטו. פרטי המוצר מסונכרנים באופן אוטומטי בכל ערוצי המכירה השונים שלכם.

בנוסף, אינטגרצית מג’נטו ו- eBay עם M2E Pro מאפשרת לראות את כל ההזמנות מכל הפלטפורמות ב backend של מג’נטו. אוטומציה זו, מאפשרת לסוחרים לעקוב אחר כל הזמנות – לא משנה היכן הם בוצעו ומבטלת את הטרחה לעקוב אחר הזמנות על פני ערוצים וחנויות רבות.
ניהול רמות מלאי שלכם מעולם לא היה קל יותר בזכות M2E Pro. אותו מוצר יכול להיות רשום בכל ערוצי המכירה יחד, כך שברגע שפריט נמכר, זה מתעדכן באופן מיידי בכל ערוצי המכירה. לא עוד בעיות עם מכירות יתר או מלאי נמוך! ברגע שמלאי חדש מגיע, כל ערוץ מתעדכן באופן אוטומטי כדי לשקף את רמות המלאי החדשות.

על ידי שימוש ב M2E Pro, סוחרים יכולים גם להגדיר אסטרטגיות תמחור גמישות תלויות שוק, כמו גם להתאים את המודול כדי להתאים לצרכים העסקיים הספציפיים שלהם, וכך לבטל פעולות שיגרתיות על מנת לאפשר לסוחרים להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלהם.
אם אתם שוקלים לשלב את חנות המג’נטו שלכם עם eBay, אבל אינכם בטוחים היכן להתחיל, צרו איתנו קשר בטלפון (054-6644542) או במייל ונשמח לספר לכם עוד על אינטגרצית מג’נטו-eBay ו M2E Pro.

קידום ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני

קידום ושיווק

הגדרה וקידום של כל מילות מפתח המתייחסות לתחום עיסוקו של הלקוח.
מילות המפתח יוגדרו על בסיס פוטנציאל להגדלת התנועה באתר ועל בסיס כמות חיפושים לכל ביטוי.
מידי חודש יישלחו ללקוח שני דוחות: דוח מיקומים בגוגל הכולל את כל הביטוים שהוגדרו מראש ודוח אנליטיקס, המפרט תנועה באתר והתנהגות גולשים.
מאחר וגוגל מתחדשת ומשתנה כל העת, אתרים חדשים ותכנים מוזנים לכל אתרי האינטרנט, והרשת נסרקת ומעדכנת מידע באינדקסים מדי שבוע, יש צורך בפעילות מתמשכת לאורך זמן, כדי לעדכן, להוסיף ולשנות קישורים ולשמר את המיקום שהושג.
בקרה ומעקב אחר פעילות האינטרנט – רשת האינטרנט מאפשרת רמת מדידות גבוהה מאד, ואנו מספקים שיטות וכלי מדידה חדשניים למדידת תוצאות הפעילות.
הגברת התנועה תתבצע באמצעות: העשרת התוכן באתר, שמירה על רמת עדכון גבוהה, כתבות חדשות, הפצת כתבות בפורומים ובלוגים, כתיבת התוכן הייעודי בשיתוף פעולה עם הלקוח, קידוד טכנולוגי נכון של הדפים, יצירת טאגים ומטה טאגים, בניית דפי תוכן חדשים, שיפור הקוד באתר, ניתוח ומעקב של מתחרים, בניית מפת אתר מתואמת גוגל, חישוב יחסי המרה, ניהול גוגל אנליטיקס באתר.

קידום ושיווק

אם אתם מעוניינים בשירותי קידום ו\או שיווק, אבל אינכם בטוחים היכן להתחיל, צרו איתנו קשר בטלפון (054-6644542) או במייל ונשמח לספר לכם עוד על האפשרויות השונות.

צרו איתנו קשר

בנייה, עיצוב ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני (חנויות וירטואליות) במג'נטו